BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NH-Group hotels / Barcelona Les Corts

  •  
30-10-2017

Mijn man en ik hebben van de kinderen een weekendje Barcelona gekregen voor onze zilveren bruilof van 3-5 november 2017. We wilden dit graag annuleren of verzetten naar een later tijdstip bv mei 2018 vanwegen de toestand met Catalonië. We hebben nu al 2 x gebeld en zeker 5 mailtjes gestuurd naar Hotel Barcelona Les Corts en NH-Group hotels. Helaas hebben we tot nu toe nog maar 1 reaktie gehad, kan niet geannuleerd worden en kan ook niet verzet worden. NH-Group zelf doet ook niets om te kijken naar een passende oplossing. Erg jammer, slechte service!!!!. Het boeken is door mijn zoon gedaan , goedbedoeld , en het is ook door de kinderen betaald, ze hebben hier lang voor moeten sparen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer , met boeken en geld ontvangen zijn ze SUPERSNEL , maar dan kunnen ze niets meer voor je doen, het geld is toch al binnen!!!.

Jammer NH-Group en NH-Group hotel dat het zo moet. Geen goede reviews van deze kant op geen enkele site

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.