BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik wil graag weten of er meer klachten zijn over Canal Digitaal

  •  
20-06-2024
Hallo ik heb een flex abonnement bij Canal Digitaal. Nu hebben zij in mei bij de Astra Sateliet de transponders veranderd waardoor ik geen ontvangt meer heb. Om weer via de sateliet te kunnen kijken moet eerst de software geupt-date worden via de dealer. Ik heb extra kosten moeten maken om tijdens de vakantie TV te kunnen kijken. Nu krijg ik wel een maand extra voor mijn flex abonnement maar mijn extra kosten worden niet betaald door Canal Digitaal.
Zijn er meer gebruikers van Canal Digitaal die dezelfde problemen hebben?

Met vriendelijke groet
Lies
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.