Omdat mijn eigen bed plotseling stuk is gegaan, heb ikop 14-08-2006een bed gekocht bij Ikea. Deze heb ik door deze firma laten thuisbezorgen. Bij het in elkaar zetten van dit bed, bleek helaas dat het voorstuk van het bed gespleten was. Ik heb gebeld naar Ikea en was prima geregeld. Ze zouden het onderdeel na mijn vakantie komen om ruilen. Op de afgesproken datum heb ik het bed weer uit elkaar gehaald, maar kwam er echter niemand. Dus heb ik weer gebeld met Ikea. De afspraak was helemaal niet bekend. Ik heb het bed weerin elkaar moeten zetten, want ik moet toch ergens op slapen. Vervolgens maar weer eens gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Deze werd gemaakt voor 26-9. Nu belde Ikea mij zelf op met een bevestiging dat de afspraak stond voor 20-9! Ik was hoogst verbaasd! Dit was niet de afspraak. Vertelde dat ook maar er werd geen gehoor aangegeven! Werd doodleuk opgehangen met de mededeling: Tot de 20e! Dus ik heb daarop een email gestuurd, omdat ik eerlijk gezegd dat bellen niet meer kan betalen. Kost mij handen vol geld. Krijg ik een email terug dat er reeds contact is geweest over de bezorging.. Maar de precieze datum waarop het onderdeel dan geleverd zou worden werd niet genoemd.
Ik vind dit een hele vreemde zaak en hele slechte service. Ik heb inmiddels al 2 uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice, die ook nog eens een hoger tarief rekent en een halve dag vrij moeten nemen voor een afspraak, die zij niet nagekomen zijn. Bij de vraag voor een eventuele vergoeding van dit geheel, zeiden ze doodleuk dat ik daarvoor niet bij hun moest zijn, maar bij het vervoersbedrijf, waarvan ze de naam niet wilde noemen!
Nu zit ik dus nog steeds met een kapot beden zonder enige tegemoedkoming. Wat zou ik nu nog meer kunnen doen om dit probleem op te lossen???