Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
Reactie van Vitens is: het bedrag wat betaald is, is verrekend met een volgende termijnfactuur.........
Wij hebben daar geen bericht over gehad over deze verwerkings methode, dus is in onze optiek de factuur (fact 123) gewoon betaald....
niets is dus minder waar zo blijkt.....
De datum van de herinnering waarop betaald is is 6 februari 2024, datum van de aanmaning 15 mei 2024......dus 3 maanden later!
De transparantie voor de klant is héél ver te zoeken....
Mag dit zomaar?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.