Beste lezer, Op 24-10-2014 zijn wij met een tv extra abonnement naar een tv standaard abonnement gegaan, Hebben we bewijs van. Afschrijven van factuur gaat automatisch elke maand. Wij keken wel af en toe in mijn ziggo, in de facturen. De laatste keer dat we keken , was de factuur € 102.00. Dat voor tv, internet en bellen, waar ook nog eens € 5.00( extra bel kosten) overheen kwam. Door deze factuur kwamen wij erachter dat wij al jaren meer betalen dan we dachten. Alles dus afgecheckt en ja, ons bleek dat we dus nog steeds voor een extra abbonement betalen met de sportzender eropA € 24.95 p/m.
Vervolgens ZIGGO gemaild met dit verhaal en kregen als antwoord, "kunt u bovenstaande bewijzen?" Ja dat konden wij en we hebben het bewijsstuk gemaild. De sportzender werd alla minuut stopgezet terwijl wij deze sowieso al niet ontvingen. De stopzetting gebeurde door [edit-redactie] Directeur Klantenservice op 04-04-2018. Waar het om ging kregen wij een antwoord op over een geheel ander onderwerp. Wij hebben toen uitgelegd waar het om ging en ZIGGO zou ons telefonisch benaderen.
Om een lang verhaal kort te maken, ze konden niets voor ons betekenen en vonden dat wij nalatig waren geweest omdat we niet eerder hadden gemerkt dat we te veel betaalden. Wij krijgen dus geen compensatie over deze 7.5 jaar. Wij vinden dit niet kunnen, je kunt wel weer zien dat een groot concern alle macht in handen heeft , en wij eigenlijk geen kant opkunnen waar wij wonen ( Veenhuizen Drenthe) omdat Ziggo daar een machtspositie heeft. Ohw , en de mevrouw van Ziggo voegde er nog aan toe, dat als ze konden helpen met een of ander dat we dat maar moesten aangeven. Nou NEE Ziggo, dank je wel voor het aanbod , maar wij vertrouwen jullie niet meer. Onze vraag is dan ook , kunnen we hier nog wat aan doen?