BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Voucer aangevraagd en niet gekregen voor dinertrain

  •  
03-07-2020
Goedemiddag,

Op 16 januari 2020 hebben wij een dinertrain reservering te Haarlem gedaan voor 11 personen.
Res.nummer MGVA-160120 voor 9 mei jl.
Bevestiging hebben wij op 24 maart ontvangen.
Op 27 maart hebben wij een update ontvangen:Bedankt voor uw reservering bij de Dinner Train. Maandag 23 maart heeft het kabinet besloten om bijeenkomsten voorlopig te verbieden om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. De afgekondigde maatregelen van het kabinet zijn van invloed op een aantal van de geplande ritten van de Dinner Train.Helaas kunnen wij door deze maatregelen voorlopig geen ritten faciliteren. Ik vind het bijzonder vervelend dat wij U moeten teleurstellen en dat de rit niet kan plaatsvinden op de geplande datum. Helaas weten wij nog niet zeker hoelang de maatregelen gelden en weten wij ook nog niet zeker wanneer de Dinner Train weer kan rijden.

Wij hopen U in de loop van aankomende maand meer inzicht te verschaffen in het te vervolgen traject met betrekking tot het omboeken van uw tickets.

Wij hopen op uw begrip in deze bijzondere situatie en wensen iedereen sterkte en saamhorigheid. Aarzel niet om contact op te nemen bij vragen. Wij behandelen alle vragen, echter kan het tot maximaal 48 uur duren voor u reactie krijgt gezien de drukte.Heeft u al een e-mail gestuurd maar nog geen reactie gehad? Geen zorgen, wij zullen alle e-mails nog beantwoorden. Tim Beltz eigenaar

Op 18 april hebben wij een keuze aangeboden gekregen:

1. Wij zullen 50 % van het bedrag doneren aan een goed doel en ontvangt u een voucher voor 10 % korting op een toekomstige rit (geldigheid 12 maanden). Het goede doel dat wij hebben uitgekozen is de Karel Foundation. Deze erkende ANBI (algemeen nut beogende instelling) steunt KWF Kankerbestrijding door met een historische trein, de “Karel”, ritten te maken, waarbij de opbrengsten ten goede komen van KWF Kankerbestrijding. Meer informatie over de visie van de Karel Foundation in relatie tot het behoud van historisch erfgoed op het spoor en de ondersteuning van KWF Kankerbestrijding leest u op deze pagina.

2. Wij bieden alle gasten die geen gebruik willen maken van bovenstaande optie ook de mogelijkheid om mee te gaan op een nieuwe rit. De rit zal plaatsvinden binnen 12 maanden en de ritten zullen bekend worden gemaakt zodra duidelijk is wanneer de opgelegde maatregelen worden opgeheven.

Wij vragen u ons voor 28 april 2020 te laten weten van welke optie u gebruik wenst te maken.
Op 24 april hebben wij de keuze gemaakt en een voucher aangevraagd.

Daarna hebben wij niets meer vernomen.
Op 04 juni hebben wij een mail gestuurd naar klantenservice@dinertrain.eu / en op de site formulier ingevuld.
Ook op het telefoonnummer 0850043110 wordt niet oipgenomen en verwezen naar de website.

Zijn wij nu onze gemaakte kosten kwijt of kunnen wij nog andere stappen ondernemen?

Groeten Soraya en Aad Pieterson

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.