BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Liander

  •  
10-06-2024
Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste tram, dus moet wachten tot volgende tram.

Ik wacht tot 14.00 uur en de monteur komen niet bij mij langs.

Ik zoek de website van Liander en ik zoek contact met iemand van Liander. Er staat op pagina alleen bellen , ik wilde alleen emailen of Whatsappen. Het lukt mij niet beide vinden.
Dan zoek ik naar website van Vattenfall. Na 5 minuten gezocht, vind ik Whatsappen van Vattenfall en heb ik met iemand appen en leg ik hun uit van Liander. Ze vind heel onbegrijpelijk dat Liander alleen telefoonnummer heeft.
Dus Ze gaat naar Liander bellen. Na 5 minuten gewacht op haar, appte ze mij dat Ze geen gehoor van Liander en ze geef mij emailadres van Liander. emailadres : info@liander.nl
Na een half uur later kijk ik naar email en krijg email van Liander. Er staat op :

Beste e-mailer,

Bedankt voor uw e-mail. Graag helpen wij u goed verder. Ga naar liander.nl/consument/contact/contact-opnemen en vul uw vraag en persoonlijke gegevens in. Handig, want dan ontvangen wij meteen alle gegevens die we nodig hebben om u goed te kunnen helpen.

Let op: het e-mailadres info@liander.nl wordt niet meer gebruikt. Wij kunnen uw vraag dus niet via e-mail beantwoorden.

Tot slot

Wilt u liever op een andere manier contact met ons? Ga naar liander.nl/contact voor alle contactmogelijkheden. Ook vindt u hier antwoord op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

Liander N.V.

Ik ben echt boos geworden en ik blijf doorzoeken naar telefoonnummer van Liander en ik vind een telefoonnummer van Liander Whatsap : 06 527 979 89.
Ik app Whatsapp naar Liander :Heel vervelend, we begrijpen het. Echter je hebt op dit moment contact met de storingsdienst en kunnen we je afspraak niet controleren. Op dit nummer kun je alleen terecht voor vragen over storingen en/of geplande werkzaamheden of voor het melden van een storing. Voor jouw specifieke vraag kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn op werkdagen tussen 08.00 uur en 21.00 uur bereikbaar via Facebook Messenger (https://m.me/liandernl) Meer contactmogelijkheden vind je op www.liander.nl/contact -Karen
Ik typte ook dat ik geen Facebook heb, kan je niet bellen voor mij ?
Wij kunnen niet voor je bellen met de klantenservice. Zoals mijn collega al aangaf zijn we van de storingsdienst. We houden ons bezig met storingen. -Samantha
Ik antwoord :niet funcitoneerde slimme meter is ook een storing

Pierre, we begrijpen dat je een beperking hebt. Echter beheren wij de afspraken niet van onze klantenservice en zijn wij van de storingsdienst alleen bereikbaar voor urgente zaken. Is er iemand in je omgeving die je hierbij kan ondersteunen? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 088 542 64 44 tussen 08.00 uur en 17.00 uur. Kies dan voor optie 6 in het keuzemenu. -Karen

waarom krijg ik een brief van Liander dat een monteur vandaag zou komen ?, vertel ik
en ook : afspraak = afspraak

We begrijpen je vraag, en snappen dat het vervelend is. Maar nogmaals je zit bij de verkeerde afdeling. Wij kunnen niet zien wat er aan de hand is, waarom de monteur niet geweest is. -Karen

Wat is dat voor een systeem , ik vind dat Liander erg slecht invloed en helpen niet voor doven / slechthorende mensen.

wat schandalig van Liander ik geef 1 ster aan Liander

doe je er wat met de systemen




Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.