BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Incassocenter / invorderingsbedrijf

  •  
14-08-2017
Vanwege dit artikel:https://www.invorderingsbedrijf.nl/blog/incasso/geleend-geld-terugvorderen heb ik gereageerd, waardoor vervolgens Incassocenter contact met mij opnam. Uitdrukkelijk werd mij geinformeerd dat het mij niets ging kosten, waardoor ik een dossier heb geopend als consument om geleend geld bij een andere consument terug te halen. Nu blijkt dat het niet kosteloos is voor mij.
Ik heb afgelopen weken al diverse e-mails gestuurd, maar krijg geen enkele reactie terug om dit met hun op te lossen, omdat ik nu eigenlijk het dossier gesloten wil hebben richting mijn debiteur. Mijn debiteur geeft namelijk aan nooit een 14 dagen brief ontvangen te hebben. Hier krijg ik van Incassocenter geen enkele reactie op terug.

Wie heeft ook ervaring met Incassocenter / invorderingsbedrijf en wat kunnen jullie hierover zeggen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.