BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hulp van de belastingdienst

  •  
26-03-2024
Vier keer gebeld met de belastingtelefoon; 4 keer een ander antwoord; 4 keer een onjuist antwoord. Vervolgens een afspraak gemaakt op één van de kantoren. Eerste medewerkster: wist niet eens wat loonheffingskorting was en het bedrag kwam haar ook niet bekend voor; medewerkster twee kwam ook niet verder en tuurde alleen maar op het scherm en riep (telefonisch) de hulp in van een derde medewerkster; de telefoon werd mij gegeven om met haar te praten. Nimmer dergelijke onzinnige vragen gehoord. Maar het vervelendste is nu: ik heb nog geen antwoord; wat moet ik nu doen om op een simpele vraag antwoord te krijgennaar
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.