BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dynafix

  •  
25-07-2024
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebben duidelijk gezegd dat het alleen maar om het opladen gaat. Begint het bedrijf steeds over het scherm.
Laatste mail terug was dat de telefoon prima oplaad. Ik heb hem net weer in huis en je raad het al!! Telefoon laad niet op. Als zij het hebben geprobeerd, dan had er ook wat power in moeten zitten lijkt mij.
Iemand nog meer problemen met dit bedrijf? Weet zo even niet wat te doen. Moest natuurlijk wel 37 euro betalen voor het terug zenden.

Afbeelding bij de vraag Dynafix
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.