BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Samsung neemt geen contact met mij op.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-12-2023
  •  
8 antwoorden
  •  
Ik heb 2 maanden geleden bij MediaMarkt een koelvriescombinatie gekocht en die maakte direct bij aansluiten al 2 verschillende harde geluiden.
MediaMarkt heeft toen gezorgd dat Samsung contact met mij opnam en een monteur gestuurd die heeft er een noiceplaatje tussen gezet en gezegd als dit niet helpt moet u weer contact opnemen dat heb ik gedaan.
MediaMarkt heeft toen zelf nog 2 monteurs gestuurd en die zeiden dit is abnormaal en u moet vragen om een omruiling dat heb ik gedaan maar MediaMarkt stuurt mij weer door naar Samsung.
Nu ben ik al weken met Samsung aan het bellen en mailen en Samsung reageert dan wel en zegt we geven her door aan het reparatie team maar die nemen gewoon geen contact met mij op.
Ik heb het ook al met een ander emailadres geprobeerd maar het reparatie team weigert contact met mij op te nemen.
De koelkast staat verder waterpas en ver genoeg van de muur alleen ik denk dat er met de bezorging iets is beschadigd want de bezorger vroeg als ik even kon helpen met de koelkast over de drempel te tillen maar aan gegeven dat dát niet kan omdat ik mijn rechterhand niet kan gebruiken.
De bezorger was toen behoorlijk geïrriteerd en trok de koelkast met veel geweld over de drempel.
Wat kan ik nu nog doen want bellen of mailen met Samsung heeft geen zin?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.