Ik heb een nu 7 maanden een Philips TV Lcd 55" 55PUS7600/12 van € 1500.00 en vanaf dag één problemen.
TV schakelt zichzelf uit en start dan weer op vanuit Android.
TV geeft of geen geluid, of zwart beeld na opstarten.
Je zit te kijken en TV loopt vast en dan heb je hele tijd nodig om hem weer aan de praat te krijgen.
Dan start hij op met groen beeld of groen zwarte strepen, zet je de tv dan uit en weer aan dan is het over.
Het geluid stottert geregeld..
Het maakt niet uit of je TV gaat kijken, een film via een computer of naar Netflix, Videoland of een andere app wil kijken.
Na de eerste keer klagen, zonder probleem nieuw moederbord geplaatst, maar al de andere dag weer het zelfde probleem.
Problemen kunnen eigenlijk alleen opgelost worden door de stekker eruit te halen en na een paar minuten de tv weer aan te sluiten.
Alle updates gelijk binnen gehaald, dus dat kan het ook niet zijn.
Ben nu afgelopen week weer gaan klagen bij Philips, want was het zat, maar nu komen we er niet meer uit, ook vermeld dat er nieuw moederbord inzit.
Heb alles gedaan zoals was opgedragen, laatste updates en opnieuw instaleren met 0.0 resultaat.
Nu word me gezegd dat ik het niet gedaan heb, de laatste software update zou zijn van 2 dagen na mijn aankoop 28-04-2016 , maar gemakshalve vergeten ze dus dat er een nieuw moederbord 30-06-2016 in is gegaan, toen ook de TV opnieuw is geïnstalleerd en ze deze informatie waarschijnlijk niet meer kunnen zien bij Philips door dat nieuwe moederbord.
Ik vind de TV een ramp