BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telfort mobiel prepay

  •  
28-08-2009

hallo allemaal,

telfort maakt het wel heel bont door ineens per 20 juli de tarieven en voorwaarden te veranderen,voortaan moet je 2 keer per jaar opwaarderen om je beltegoed geldig te houden anders vervalt na 9 maanden je beltegoed en nr en als je na 6 mnd niet opwaardeerd dan wordt je beltegoed voor 90 dgn bevroren zodat je niet meer kunt bellen smsen of internetten,je wordt gewoon gedwongen om op te waarderenook al heb je nog genoeg beltegoed,dit noem in onbeschoft en zakkenvullers gedrag.

ik ben pas overgestapt naar simyo mobiel en er valt een pak van mijn hart eindelijk ben ik af van deze criminelen,want simyo begrijpt wat klantvriendelijkheid en service inhoud met redelijke tarieven en onbeperkt houdbaarheid van je beltegoed bij 1 actief gebruik per halfjaar van je aansluiting,dat is pas klantvriendelijk en bellen voor een vast tarief van €0,10 p/m naar vast en mobiel met een starttarief van €0,10 maar je belt dan wel direct per seconde.

voortaan bel je voor een vast bedrag van €0,35 p/m bihj telfortook naar de voicemail het piek en dal tarief is afgeschaft,evenals bonus sms.

in de plaats van bonus sms hebben ze nu 40% gratis beltegoedals je opwaardeert,maar nu komt het dit extra gratis beltegoed is MAAR 2 WEKEN geldig terwijl de bonus smsjes 30 dgn geldig bleven en dit is wederom pure geldklopperij en volksverlakkerijdit is echt een giller en als je de klantenservice wilt bellen dan moet je een duur 0900 nr bellen van€0,30 p/m en vanaf mobiel betaal je ook nog eens eenhoog vast tarief per minuut,wat al gauw neerkomt op €1,50 per minuut

vriendelijke groetjes,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.