Wij kijken zelden televisie, en besloten het televisie-onderdeelvan ons Odido internet+televisie+ESPN pakket op te gaan zeggen. Via de website van Odido kon je klaarblijkelijk de onderdelen in het pakket individueel uitschakelen. Ik besloot eerst het pakket van ESPN uit te gaan schakelen, met alsplanom hierna door te klikken om het televisiepakket uit te schakelen.
Nadat ik het ESPN-pakket had uitgeschakeld bleek het niet meer mogelijk om verder te gaan met het uitschakelen van het televisie-pakket. Nu zijn we bijna een maand verder en kan dit nog steeds niet. De website van Odido geeft aan dat eerst de "lopende bestelling" afgehandeld moet worden voordat ik verdere wijzigingen kan maken.
Ik heb na een aantal dagen wachten op betreffende "afhandeling" gebeld met de klantenservicevan Odido. De persoondie ik sprak gaf aan dat ik te maken heb met een opzegtermijn en dat dit de reden hiervan is. Een opzegtermijn is begrijpelijk en prima, maar het kan toch niet zo zijn dat de ene opzegging mij een maand in de wacht zet voordat ik een volgend onderdeel van een 'alles-in-1' pakket kan opzeggen? Zo zou je in theorie maanden bezig kunnen zijn om het geheel op te zeggen.
Ik heb een bericht vestuurd hierover verstuurd naar de klachten-afdeling van Odido, maar al enkele weken geen reactie.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.