BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hollands Nieuwe, Zelfde ellende als het oude

  •  
09-02-2011
Ik heb begin een abonnement gesloten bij Hollands Nieuwe. Volgens website zou daar gratis nummerbehoud bij zijn.
Ik ben nu al bijna 4 weken bezig om dit ook gedaan te krijgen. Ik krijg antwoorden zoals "heb nog even geduld", "stuurt u ons nogmaals het simnummer en telefoonnummer", "we werken er aan maar duurt nog even". De reden is dat volgens Telfort (oude provider) de sim en het nummer niet bij elkaar horen. Hollands Nieuwe probeert blijkbaar steeds opnieuw, maar uiteraard gaat dit nooit werken als ze elkaar niet eens bellen. Kan ik zelf uitzoeken wat het sim nummer is dat bij mijn oude nummer hoort? Ik wil niet met mijn nieuwe sim gaan bellen zolag mijn nummer niet is overgezet
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.