BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

  •  
14-03-2024
Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Ziggo degene is die dit komt regelen. Pas bij doorvragen blijkt dat ze je willen laten overstappen naar een Ziggo abonnement. Bij navraag bij mijn eigen provider (KPN) blijkt dat ik Ziggo hier helemaal niet voor nodig heb en dat dit tzt ook via KPN geregeld kan worden. Ondanks dat ik bij elk gesprek duidelijk aangeef geen interesse te hebben, blijven ze maar aan de deur komen en bellen en elke keer als ik aangeef geen interesse te hebben melden ze toch weer even dat je dan mogelijk zonder internet komt te zitten. Mijn vraag is: mag dit allemaal?
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.