Klacht.nl pretendeert klachten via hun site op te lossen. Niets is minder waar. De betrokken bedrijven kunnen naar believen een klacht aanmerken als zijnde "opgelost". en dat is meestal een pertinente leugen. Vandaag een klacht ingediend over het totaal asociale en gevaarlijke rijgedrag van DPD koeriers. Hun rijgedrag is ten hemel schreiend, levensgevaarlijk en indien aangesproken op dat gedrahg mag je een dik opgestoken middelvinger verwachten. Op Klacht.nl staan meerdere identieke klachten, telkens met de melding van DPD dat de chauffeur is aangesproken op zijn gedrag" en vervolgens staat de klacht op "opgelost" terwijl die chauffeurs nog net zo idioot rijden en zich geen bal aantrekken van wat of wie dan ook.
Dus op klacht.nl manipuleren de bedrijven zelf de zogenaamde "oplossing".
Bellend naar DPD wordt braaf gezegd de chauffeurs aan te spreken op hun gedrag (joh, je méént het) maar er wordt niets mee gedaan.
Afijn, na zeker 6 keer binnen twee weken half aan gort gereden te zijn door zo'n idioot ga ik maar proberen het kenteken te noteren (wat na die schrik en een wegtiefende chauffeur geen sinecure is) en doe maar meteen aangifte bij de politie.
Heb ik dan ook nog een vraag? Ja.
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat DPD op klacht.nl zelf aangeeft dat de klacht is opgelost terwijl dat een grove leugen is. Is het niet aan de klagende partij te bepalen of de klacht opgelost is?
DPD heeft een enorm slechte reputatie in den lande in deze en ze proberen hun straatje schoon te vegen door de standaard opmerking : we hebben de chauffeur aangesproken op zijn gedrag.
Tuurlijk.........