BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. Retour naar hun antwoordnummer kwijt

  •  
23-01-2023
30-06-2022 stuurde ik mijn product retour. Dit heb ik gedaan door precies de procedure van de MediaMarkt op te volgen. Zei geven mij volledige instructies en gaven toen nog niet aan dat het mijn verantwoordelijkheid is. Ze zeggen zwart op wit dat ik binnen 14 dagen na aantonen van verzendbewijs recht heb op mijn terugbetaling. Heb ze gebeld en geven aan dat ik mijn zorgen hoef te maken. Tot mijn verbazing na weken niks van ze vernomen. Omdat de track and trace code niet verder gaat heb ik ook contact opgenomen met PostNL. Zei geven aan dat de Mediamarkt verantwoordelijk is omdat zei in contract staan met PostNL.
Nou heb ik de geschillencommissie ingeschakeld, waar ik voor moet betalen. De geschillencommissie laat mij een half jaar wachten. Hun antwoord is dat mijn PostNL verzendbewijs niet voldoende is. Waarom heet dit anders een verzendbewijs. Mediamarkt, PostNL en de geschillencommissie laat de consument achter met een verlies van 1899.
Afbeelding bij de vraag Mediamarkt liegt en bedriegt consument. Retour naar hun antwoordnummer kwijt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.