BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Marktplaats beveiliging

  •  
10-07-2024
Kan niet meer inloggen op mijn Marktplaats Account ,daar beveiligings code naar verkeerd (Mij onbekend)nummer gaat!? ik heb gemaild met MP maar men kan/wil mij niet helpen om code naar mijn juiste Mobiele nummer te sturen wat ik al jaren heb.
vanavond nog maar eens een chat gehad met Chris maar die zag dat er al mail contact was geweest en hielp mij ook niet, advies MP alleen maar dat ik een nieuw acount kan maken, dit wil ik niet omdat dan al mijn goed reviews van koop/verkoop verloren gaan!
hieronder Chat van 10-07-24
kan ik hier iets aan doen?

[edit, ivm opmaak]
je spreekt met Chris van Marktplaats!
goedeavond Chris met Fred
Oke, heb je voor mij het nummer waar de code naar gestuurd wordt en jouw eigen nummer ?
eindigt op: *********772
06 [edit]
Bedankt
Ik zie dat dit al is doorgezet en je een reactie terug hebt gekregen via de mail.
ja en daar kan ik niets mee
wil geen nieuw account
mijn mobiel nummer is al jaren het zelfde ,weet niet hoe MP aan:
eindigt op: *********772. V
komt
Dat snap ik, in de mail staat precies wat je kunt doen. Verder kan ik je hier niet bij helpen.
Heb je verder nog andere vragen ?
nou dat was dus de oplossing :nieuw account!?
ik heb altijd hele goede reviews van iedereen dus dat ben ik dan kwijt?
Ik zie staan, dat je het huidige account wel kan gebruiken, maar je wel het volledige nummer moet opgeven, anders kan het niet.
ik geef toch mijn volledige nummer ? dat is 06 [edit]
en nieteindigt op: *********772. V
eindigt op: *********772
jullie kunnen dus niet in eiegen beveiliging komen?
Het oude nummer bedoel ik, waar je de sms op ontvangt, zonder het volledige nummer kan het niet veranderd worden.
Nee, dit gaat niet om onze beveiliging, maar wellicht is het niet jouw account, daarom vragen wij hier om voor de veiligheid.
Heb je dit nummer niet, dan kun je een nieuw account aanmaken.
Als je verder geen andere vragen hebt, Dan sluit ik de chat en wens ik je een fijne avond.
eindigt op: *********772 is niet mijn account!
06 [edit] is mijn account
ik kijk wel of ik op social media of Tros Radar
iets kan bereiken ,vind het ronduit belachelijk dat er niets gedaan kan worden aan fout van MP en klant niet geholpen wordt
Als je verder geen andere vragen hebt, Dan sluit ik de chat en wens ik je een fijne avond.
Bedankt voor het chatten met ons. Na ons gesprek zal de virtuele assistent vragen of je nog andere vragen hebt,
zodra je hier nee aangeeft ontvang jij onze survey. Zou je deze voor ons willen invullen? Alvast bedankt.
Chris heeft de chat afgesloten. Tot slot wil ik je dan nog graag de volgende vraag stellen. Hoe tevreden ben je over de hulp van onze collega Chris? (1 = zeer ontevreden tot 5 = zeer tevreden)
Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.