BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kast besteld en betaald maar nooit ontvangen

  •  
15-01-2024
Goedemorgen,

In mei 2023 heb ik een online een kast besteld bij woneninterieur en netjes betaald maar nooit ontvangen.
na enig aandringen van mijn kant zou de kast geleverd worden in november 2023.
tot op heden is er meerdere malen contact geweest via E-Mail en 1x telefonisch met talloze beloftes over levering (uiteindelijk order geannuleerd)
en toezegging gedaan over terugbetaling van mijn betaalde 650 euro.
Laatst E-Mail bericht van hun kant is dat afgelopen vrijdag 12 november het geld op mijn rekening zou staan.
Zoals verwacht niets ontvangen of een bericht.
Wat nu te doen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden van deze woonwinkel ?

Vriendelijke groet Nikki van Poppel


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.