BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen terugbetaling na retour product webwinkel Oger

  •  
06-02-2017
Goedenavond,

Ik zit met het volgende probleem.

Op 6 december 2016 is er een bestelling (schoenen 360 euro) geplaatst en betaald middels iDeal bij de webwinkel van Oger.

De bestelling werd op 8 december thuis afgeleverd.

Op 14 december toch maar besloten de bestelling retour (retouneren mag tot 30 dagen na aankoop) te sturen. De retourkosten a 6,75 euroheb ik zelf betaald.

Op 15 december was de bestelling bij Oger retour.

Op 16 december werd een creditnota per email toegestuurd. De terugbetaling zou binnen 14 dagen gedaan worden.


Het probleem is dat de terugbetaling nog steeds niet is gedaan. Meermaals is er contact geweest met de klantenservice van Oger hierover. Telkens worden er beloftes (de terugbetaling wordt vanmiddag overgemaakt of de terugbetaling is al overgemaakt) gemaakt die niet worden nagekomen. We zijn nuweken verder en de terugbetaling is nog steeds niet overgemaakt. Tevens worden mijn emails sinds paar dagen niet meer beantwoord.

Ik wil deze kwestie graag met Oger oplossen. Echter heb ik niet het gevoel dat ik als klant serieus genomen word.

Advies over deze kwestie is zeer welkom. Ik hoop dat de terugbetaling nog deze week wordt overgemaakt. Helaas heb ik daar geen goed gevoel over.












Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.