Ik heb vorig jaar maart een bril gekocht bij specsavers. Na een paar weken had ik het idee dat pootje loszat en ben ik terug gegaan naar de winkel. Niets aan de hand hoorde zo werd er gezegd. Uiteindelijk brak in mei het pootje af. Terug gegaan en heb een nieuw montuur gekregen.
Van de week zat ik weer op de bank en hoorde wederom een klik naast mijn oor. Ja hoor weer pootje kapot. Weer het linkerpootje en defect is weer hetzelfde..
Ik ben gisteren terug gegaan en kreeg te horen dat zij mij al eens nieuwe bril hadden gegeven in de garantietermijn en dat ik dus nu nergens meer recht op had. Ik kon zelf a 169 euro het montuur kopen en dan zouden ze de glazen overzetten.
Daar was ik het natuurlijk niet mee eens en ik heb uiteindelijk weten te bedwingen dat ik 32 euro kon betalen. (Kosten reparatie pootje voor het nieuwe montuur)
Ik heb uiteindelijk betaald omdat ik erg slechte ogen heb en naast mijn lenzen toch echt een bril moet hebben maar het zit me toch niet lekker. Aangezien het defect nu al 2 keer op precies dezelfde manier optreed. Linkerpootje tijdens het dragen terwijl er niets gebeurd kapot gaat geeft blijk van een productiefout. En zou dus voor rekening van verkoper/fabrikant moeten komen en niet voor consument.