BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaring met www.dresslily.com

  •  
30-01-2017
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest betalen aan de koerier: voor 1 shirtje moest ik al 41,85 euro bij betalen. Op de Facebookpagina en op hun site zelf is nauwelijks te vinden dat er invoerrechten en BTW nog moeten worden betaald. Dus laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die iets "heel goedkoops" denkt te bestellen bij Dresslily.com.!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.