BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

20 keer gebeld en nog steeds geen geld terug

  •  
21-02-2022
Artikel van derde partij netjes terug gestuurd en Amazon.de belooft telkens werk van te maken om geld terug te krijgen. Heb 15 keer gebeld sinds juli 2021 en elke keer zegt call center dat het geregeld wordt binnen twee dagen. Meestal krijg ik daarna GEEN REACTIE of een email die ik niet kan invullen omdat de bestelling plaats vond via een oude account. Ik kom geen stap verder terwijl Amazon AL DE GEVENS HEEFT (ontvangst van retuurzending, kosten retuur zending, wanneer ik heb gebeld). Amazon zegt ook dat ik RECHT hebt op restitutie. Hoe kom ik verder???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.