BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzendkosten voor rekening koper

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-11-2014
  •  
23 reacties
  •  
Heb een artikel gekocht waar een fout inzat, waar ik overigens zelf achter ben gekomen via via.
Contact opgenomen met de winkelier, die wilde het wel oplossen maar dat was dan wel een service van hun. Na mijn mening moeten hun dat gewoon oplossen.
Het artikel terug gestuurd voor reparatie, verzendkosten zelf betaald. Nu moet ik eerst de verzendkosten terug naar mij overmaken voordat ze overgaan op verzenden.
Na mijn mening moeten hun zowel de verzendkosten naar hun toe als terug naar mij vergoeden. Ik kan er toch niets aan doen dat er een fout in het artikel zit. Hoeven ze mij toch niet op kosten te jagen. Het gaat om 14,00 euro
Ben al aan het zoeken geweest naar een artikel erover maar helaas niet gevonden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.