Op 19 mei 2014 2 verkeerde boeken besteld en betaald met een boekenbon en een restbedrag via idael. Gelijk gebeld om ze te annuleren maar de boeken werden gewoon op 20 Mei 2014 geleverd. Heb de boeken op 21 Mei 2014 retour gestuurd en heb geacht heb het terug storten van mijn geld.
Op 18 Juni 2014 heb ik via een mail gevraagd waar mijn geld bleef en er werd mij gevraagd op 24 Juni 2014 om alle gegevens te versturen. Op 25 Juni 2014 werd mij toegezegd dat het gehele bedrag op mijn rekening gestort zou worden en dat het maximaal 30 dagen zou duren. Op 25 Juli 2014 heb ik maar weer een mail geschreven dat ik het geld no steeds niet had en kreeg als reactie dat het dezelfde week ( week 30 ) nog terug gestort zou worden. Maar nog steeds niets, dus maar weer een mail verstuurd waarop mij verteld werd dat de boekenbon weer gebruikt kon worden en het restbedrag ging ze met spoed terug storten. Dus word ik nu gedwongen na 3 maanden wachten op mijn geld, om iets te bestellen. Maar ik ben geen lid meer en wil ook niets meer bestellen bij hun.
Dus wat kan ik nu noch doen om mij geld terug te krijgen.