BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vage bankafschrift AGODA

  •  
23-04-2019
Onlangs hebben we een rondreis door de USA gemaakt. We hebben alle hotels, vliegtickets en auto huur zeldf geregeld zonder tussenkomst van een reisorgansatie. Dit gaat volgens ons prima en bijna alles gaat goed. Behalve dat we een paar bankafschrijvingen van hotel-reserveringen niet kunnen plaatsen. Het gaat om een vooruit betaald bedrag van ca. € 265,-. Agoda heeft dit in november afgeschreven, maar (achteraf blijkt dat dit onterecht is). Er ontbreken bevestigingnrs, cq pincodes. We hebben e.a. dubbel betaald blijkt nu we weer thuis zijn. Hoe kom ik in contact met Agoda (de z.g.n. helpdesk werkt niet voor hen!) Wie heeft tips om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.