BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Een dagje uit

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-07-2023
  •  
15 antwoorden
  •  
EEn zeer nare en grievende ervaring met een klanteservice.

Wij mijn vrouw en ik zijn 70+ers, en wij krijgen een weekend lang mijn kleindochter te logeren.

Dus gaan wij wat leuke dingen met haar doen.

Via wat Rentepunten van de ING bank kopen wij met korting 3 kaartjes voor Avifauna voor €. 42,00.

Echter wij gaan op 17 juli en per ongeluk heeft mijn vrouw 18 juli ingetoetst, dus krijgen we 3 kaarten voor 18 juli.

Mijn vrouw ontdekt dat en gaat bellen met Avifauna, een dame legt haar vriendelijk uit dat de kaartjes via de ING lopen via QUP en daarom kan ze ons niet helpen al zou ze dat wel willen.

Goed mijn vrouw gaat verder bellen en komt uiteindelijk bij die QUP terecht en legt uit wat er gebeurt is.

Het antwoord is dat in de voorwaarden staat ( die zie je pas als de kaartjes uitgeprint zij eerder niet ) dat ze niets wijzigen in de reservering, daar doen ze niets aan.
Vervolgens zegt de persoon dat mijn vrouw niet zo stom had moeten zijn om een dag te vroeg te reserveren en dat dat heel dom was van haar.

Met jijen en jouwen, ze is 70 weet u nog.

Als wij zeggen dat we deze onbeschofte en onbehouwen houding gaan melden bij u, dan word ons veel plezier daarmee gewenst.

Om mijn kleindochter toch haar leuke dag te geven zijn we nu dus €. 84,00 kwijt en een asociale onbeschofte grote mond rijker.

Is dit de nieuwe vorm van klantenservice van QUP aan de mensen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.