Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden dit buitengewoon vervelend en bovendien, oneerlijk. Ten eerste hebben wij hemel en aarde moeten bewegen om van Kwantum sowieso een zinnig antwoord te krijgen. Bovendien betreft het iets waarvan ZIJ zeggen dat het simpel op te lossen is.
Ja, dat wil zeggen: als je er verstand van hebt. Wij branden onze handen er liever niet aan.
En als we nu een auto hadden, dan hadden we het - zowat 2 meter brede gordijn - zelf wel meegenomen naar een filiaal van Kwantum.
groetjes,
Bernard van Wendel de Joode