BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

halve levering

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-08-2012
  •  
12 reacties
  •  
Voor de 2e x plaats ik nu dezelfde vraag in de hoop een antw. te krijgen. In dec. 2011 hebben wij een bank besteld, levertijd half jan. 2012, tot zover alles correct gegaan. Tijdens het uitpakken vd bank misten wij een kussentje meten het bedrijf gebelt om dit te melden en ze zouden het kussentje meteen bestellen en komen leveren. Nu....6,5 maand later nog steeds geen kussentje. Meerdere malen contact gehad en weer veel loze beloftes over bestellen en het op de hoogte houden vd levering en dat het zo druk is.
Heb ze verleden maand een laatste kans gegeven en weer loze beloftes. Weet niet wat ik nu nog mooet/kan doen. Wie weet raad ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.