BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Swiss sense matras

  •  
19-09-2020

Ik heb 4 weken geleden matrassen gekocht bij Swiss Sense.

Tijdens het advies gesprek aangegeven dat ik veel last van mijn gewrichten heb en niet kan slapen op harde matrassen wegens teveel tegendruk. De verkoopster was het eens dat ik een zacht matras nodig had en liet me wat proberen. Het matras wat zij mij aanbeval was er blijkbaar in twee versies. Tot 85kg en boven de 85kg. Ik weeg zeker minder dan 85kg en ze zei dat dit belangrijk was.

Na levering voelde ik dat het matras veel harder was dan ik in de winkel ervaren had. Ik ben na een week uit proberen terug te gaan want ik had toch het matras van boven de 85kg gekregen.


Hier kreeg ik van een andere verkoopster de reactie dat zij niet bij het gesprek was geweest en dus niet weet of ik daadwerkelijk aangegeven heb dat ik pijnklachten heb en onder de 85kg weeg. Ze stuurde me naar huis, dat ik het zeker drie weken aan moest kijken en dat het matras in de winkel al vaker gebruikt is dus daarom wat zachter voelt. Naar mijn mening heb ik niet ontvangen wat ik in de winkel uitgetest heb, en met de eerste verkoopster heb afgesproken. Verder vind ik het vrij belachelijk dat ze mijn verhaal daarna nog in twijfel trekt.


Ik ontvang graag advies over wat mijn rechten zijn. Ik heb enorme rug en nek klachten en ik slaap erg slecht. Het liefst wil ik alles terug sturen en matrassen ergens anders aanschaffen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.