BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantieperiode reparatie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-02-2013
  •  
4 antwoorden
  •  
Mijn ASUS laptop, aangeschaft in december 2009, begon in september 2012 kuren te vertonen: heel traag en het duurde uren voor die opgestart was. Ik heb mijn laptop naar een erkend computerbedrijf in de buurt gebracht, maar zij suggereerden dat ik waarschijnlijk werkte vanuit de slaap of sluimerstand?!?, want als ik vanuit "geen signaal" bij het bedrijf aankwam deed hij het weer. Ik betaalde 50 euro . Na enkele weken was het weer raak: laptop was dood. Weer terug en het bedrijf stuurde de laptop naar ASUS. Uit nota,s blijkt dat ASUS op 5 oktober de laptop met rekening terug stuurde naar het bedrijf. Op 30 oktober! kreeg ik hem terug: nieuw moederbord + rekening van 160 euro. Op 24 januari j.l. deed hij het weer niet en ASUS beroept zich nu op de voorwaarden dat de garantie 3 maanden betreft. Ik heb in totaal 210 euro betaalt en volgens mij valt 3 maanden garantie binnen 30 oktober en 24 januari. ASUS heeft het over jammer maar helaas, 3 maanden + een week. Mijn vraag is: heb ik nog recht op garantie, ik begrijp ASUS n.l. niet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.