Wij hebben slechte ervaringen met de informatieverstrekking en klant(on)vriendelijkheid van Shurgard in Spijkenisse.
Wij hebben een periode een box gehuurd omdat wij gingen verhuizen. Deze box heb ik op 29 maart 2008leeggehaald en meteenopgezegd. Daarbij gaf de medewerker aan dat er een opzegtermijn was van 2 weken. Dus ik moest 2 weken extra betalen voor een lege ongebruiktebox.
Deze medewerkervertelde erechter nietbij dat ikhet slot van de box er af moest halen (ik verkeerde in de veronderstelling dat zij dit slot eraf zouden halen).Op zaterdag10 mei belde deze medewerker rond 16:00uur (sluitingstijd)doodleuk op om te vertellen dathet slot van de box er nog op zit en ik daaromdoor moet betalen totdat ikhet slot van de box eraf komhalen.Met pinksteren ( 11 en 12 mei)waren ze gesloten en daarom vroeg hij of ik dinsdag 13 mei langs kon komen.
Ik werd natuurlijkpisnijdig envertelde hem dat in niet ga betalen voor een box die ik reeds opgezegd had (ondertekend formulier)en niet meer in gebruik had en dat hij wel eerder contact met mij had kunnen opnemen.Blijkbaar hadden ze debox niet nodig gehad want dan had hij wel eerder gebeld.
Hebben meerdere mensen zulke ervaringengehad met Shurgard in Spijkenisse?