Voor mijn korte verblijf in Portugal ( vertrek 04-07-2024 ) heb ik gebruik gemaakt van de valet parking service bij schiphol via Mobian.
Uiteraard bij de reservering gelijk de betaling voldaan (Euro 74,75 )
Bij aankomst op het vliegveld gewacht en uiteindelijk gebeld naar de service desk van Mobian met de vraag wanneer en bij wie ik mijn auto kan inleveren.
De persoon aan de andere kant van de lijn gaf aan nog een kwartier te wachten , aangezien de doorlooptijd altijd gemidddeld een half uur kan zijn .
Na een kwartier nog steeds de zelfde situatie , niemand te vinden om mijn auto in ontvangst te nemen.
Nogmaals gebeld en toen kreeg ik het advies om zelf vervangende parkeergelegenheid te gaan zoeken aangezien ik op het punt stond om mijn vlucht te gaan missen.
Zelf een plek gevonden op P3 en bij terugkomst betaald (Euro119,00 )
Bij thuiskomst gelijk contact gezocht met Mobian en een klacht per mail ingediend.
Na vier weken uiteindelijk een definitief antwoord
Verzoek tot terugbetaling van niet geleverde diensten en extra onkosten door mij , Afgewezen.
Hoe kunnen ze nou iets in rekening brengen wat daarna niet geleverd word ?
Heb ik niet gewoon recht op
a- terugbetaling van de bestelde service , die niet geleverd is ?
b- terugbetaling van de door mij extra gemaakte onkeosten ?
Ik hoor graag van jullie