BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gamma Montageservice meet verkeerde hor in. Kan ik geld terugeisen

  •  
24-10-2023
Op 19 september jl. is de Montageservice ingehuurd door Gamma bij mij langsgeweest om een schuifhor aan de buitenkant van ons schuifpui in te meten. Dit is gedaan door Kleinklusserij Boele. Ik heb het papier met maten gekregen, keurig 75 euro betaald maar toen ik vervolgens online wilde bestellen, bleek er geen schuifhor maar plisséhor ingemeten te zijn. Ik heb contact gezocht met Boele, met Montageservice en vervolgens met Gamma klantenservice en iedereen schuift de verantwoordelijkheid heen naar de ander. Mijn eis: opnieuw inmeten of 75 euro terug.
Argument Boele om niet nogmaals te komen: juiste maten gegeven, schuifhor kan niet. Dit is echter niet ter plekke mondeling bij mij gemeld.
Argument Montageservice om geen nieuwe meting te laten doen: U moet bij Gamma zijnn.
Argument Gamma: wij kunnen uw klacht alleen doorgeven aan Montagedienst. Zij geven aan dat het juiste gemeten is: wij kunnen niets voor u doen.
Als inderdaad schuifhor niet kan wil ik best plisséhor overwegen maar dan aan de binnenkant, daar heeft er vroeger al één gezeten. Toch beweert Boele dat dit niet kan, ondanks mijn foto's waar de gaatjes van de hor nog te zien zijn.
Welke actie kan ik nu nog ondernemen, waar kan ik alsnog klacht indienen en dan een stap hoger dan de klantenservice? Nog andere tips?




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.