BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

  •  
22-02-2024
Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (Liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. Mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "Klant niet gesproken, klant blijft bij KPN", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.


In hun mail staat echter:
"Om uw opzegging te verwerken bellen wij u binnenkort. Dit doen wij met een 088-nummer. Mist u deze oproep, belt u ons dan alstublieft terug. Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum."


Daarop zegt mevrouw van KPN "nee dat kan niet".
Nu verwachten ze dus dat ik naast de factuur ook nog een extra maand ga betalen ivm opzegtermijn.


Ik heb het letterlijk zwart op wit dat ik heb opgezegd maar dat doet er schijnbaar niet toe, kon ook niet de mail doorsturen want kwam dan toch niet bij haar.

Abbonementnummer: 20000007574814

Afbeelding bij de vraag KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.