Ik heb bij coolblue een chromecast 2 besteld.Eenmaal bezorgd werkt de chromecast niet goed. Ik heb het probleem eerst geprobeerdop te lossen met coolblue, KPN en het productforum van google maar dat leverde niks op. De tevredenheidsgarantie is inmiddels ook verlopen.
Coolblue zegt dat er meerdere klanten zijn met hetzelfde probleem maar geen oplossing te hebben. "Ik moet maar wachten op een update". Dat kan lang wachten worden. Een zoekopdracht in google met dit onderwerp levert resultaten op die dateren uit begin 2014.Google is onbenaderbaar. Ik heb coolblue gevraagd om contactgegevens van google zodat ik met google naar een oplossing kan zoekenmaar die heeft coolblueniet.
Ik kom dus niet verder. Mijn vraag is of een consumentzo afgescheept mag worden met een product dat niet goed werkt? Ik vraag mij verder af of coolblue zich niet meer hoort in te spannen om mijn product werkende te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.