BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

"vraag" van bvandenb - Simyo, 50%(!) duuurrderrerr ineens

  •  
15-04-2011
bvandenb Je tekst hier... stelde de volgende vraag hier;

k klikte vlak voor ik dit ging intypen op 'stel een vraag', echter ik heb een mededeling.

Als simyo klant van voor 2008, blijkt dat ik niet de makkelijk te vinden en geadverteerde/gepubliceerde 10 cent per minuut betaal, maar VIJTIEN cent p/m, da's 50% meer !

Na diepgaand zoeken blijkt dit, geheel nieuw voor mij, dat dit is voor OUDE TROUWE klanten van vOOr 2008...!

Het viel me op omdat ik iets meer prepaid belde dan normaal en het ging te snel op dat geld. Toen eens even online in de 'factuur gebruik' gekeken en ja dan ben je er snel uit dat je 50% meer dokte dan je dacht te hebben aangegaan...

Ik ga maar een andere prepaid zoeken, 1 die trouwe klanten juist korting geeft per jaar actief of zo...

Enne, mag dit zo maar? 1 product en dan middels 2 tarieven 'discrimineren op 'lid zijn' leeftijd' ?

Ook gaf hij nog de volgende reacties

Voorheen betaalde ik 10 cpm swat1500, ook toen al was ik voor 2008 lid :)

En

@birdies, dank je wel, lukt het niet dan blijf ik noodgedwongen, want ik bel amper en ben er vooral bereikbaar op. Toch was het jammerlijk, ineens 50% meer moeten dokken, zo maar omdat je lang klant bent, en dat dit in NL mag..

Echter ziet hij nu ook in dat die totaal verkeerd ziet en verwijderd het topic (reageren is niet mogelijk), aangezien ik het zonde vind om me antwoord verloren te gaan, zie hieronder me reactie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.