BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Uitgaande berichten komen in Postvak Uit

  •  
21-01-2019
Ik e=mail met Outlook, mijn provider is Tele2

Inkomende berichten ontvang ik wel

Vrijdagmddag is de laatste email goed verzonden. Sinds zaterdag merkte ik dat de emails in Postvak Uit van Outlook belanden.
Ik werk online, de settings zijn niet veranderd. We hebben alles gecontroleerd.
Bij een test komt het bericht ook in postvak uit.
Hij geeft de foutcode aan: cannot connect to smpt server 62.58.50.46 connect error 10060

Tele2 geeft aan dat er problemen zijn met Outlook en Tele2. Dat was het.
Heeft emand een oplossende tip?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.