BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel

  •  
30-03-2024

Ik heb enige tijd geleden een abonnement afgesloten bij Simpel. Nu is het zo dat de prijs al binnen korte tijd omhoog is gegaan, zonder mij hierover te informeren. Een aantal maanden later kreeg ik wel bericht dat in het contract staat dat zij vanwege de inflatie de kosten mogen verhogen. Dit hebben zij dus de eerste maanden niet aangegeven.

Ik heb een abonnement met 15 gb internet afgelopen, dit is 5 gb meer dan ik voorheen bij een andere provider had. Binnen hele korte tijd ben ik al door deze internetbundel heen, terwijl ik dit voorheen nooit had bij m'n andere provider en dus 5 gb minder per maand aan internet had.

Het is nu dus zo dat ik een sms-bericht van simpel kreeg dat ik door m'n internetbundel heen was en tegelijkertijd kreeg ik een sms-bericht dat ik uit moest kijken wat betreft de kosten (ik kreeg dus niet de mogelijkheid om m'n internet uit te zetten). Bij nakijken bleek dat ik al 40 euro boven m'n abonnementskosten zat. Ik heb contact gehad met simpel en na ontzettend moeizaam contact geven zij aan maar de helft te willen vergoeden.

Het is een heel verhaal, maar ik vraag mij af of dit zomaar allemaal mag en of andere mensen hier ook ervaring mee hebben bij Simpel?

Afbeelding bij de vraag Simpel
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.