BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem Test

  •  
06-08-2020
Na een kennelijke update gisteren van het inlogsysteem van deze site ontvang ik nadat ik eerst aleen probleem had met niet te kunnen inloggen - inn overleg met de redactie opgelost door nalopen van de browser en de ontdekking dat ik kennelijk door de update werd geconfronteerd met een pop-up blokkering kon ik weer inloggen. Ik zie echter nog steeds geennieuwe vragen etc. in mijn e-mail box verschinen en dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Het zou voor het eerst zijn dat in de jaren dat ik actief ben ik geen nieuwe vragen zie.

Bij het maken van deze opmerking werd ik eerst iook weer geconfronteerd met ongebruikelijke schermen zoals eerst een met als laatste indicatie bij het stellen van een vraag nr 5 en ook opnieuw de inlogvraag. Dat terwijl ik was ingelogd. Ik heb niet opnieuw ingelogd maar dat scherm weggeklikt. De vraag kon toen verder gesteld, hoop ik.Ik wacht af of ik deze opmerking zie verschijnen als 'nieuwe'. Dit is dus vooral een test.

Dit topic is gesloten door de redactie van Kassa. De genoemde problemen zijn bij de redactie bekend en de technische afdeling werkt er hard aan om ze te verhelpen. Inlogproblemen en overige problemen op de website kunnen op de mail gezet worden naar kassa-online@bnnvara.nl. Dan kijken we samen met je naar wat er aan de hand is en hoe de problemen verholpen kunnen worden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.