BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-09-2012
  •  
2 antwoorden
  •  
ik had bij tele2 een nieuwe abbonee voor mijn mobiel daar krijg een nieuw toestel dat toestel ging na 3 weken stuk
ik bellen naar tele2 moest ik het opsturen naar tiel voor rep
krijg ik een rekening van 148 euro voor rep toen heb gebeld daar heen krijg ik te horen dat mijn schuld was want er zat vocht zei hij toen heb ik gevraagd hoe kan
want mijn toestel was de avond daar voor nog goed
de morgen daar op niet meer mijn toestel lag in de kamer op tafel die morgen gepakd in mijn zak gedaan toen die morgen een van de ouders van de school kinderen die rij had gebeld maar toestel deet het toen niet meer
raarrr waar komt vocht van daan
ik ben nu tele2 nu bij 1 dagen bezig iedere keer een ander verhaal maar geen nieuw toestel wel een rekening van 148 euro ik ben al heel lang klant maar denk nu ga er weg
ook heb tele2 nederland in alphen aan den rijn een brief
gestuurd maar nog geen bericht dat is ook al 4 dagen geleden ik hoop op een oplossing
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.