Sinds een maand heb ik bij KPN een mobiel abonnement afgesloten met Toestellease. Vorige week gaat betreffende telefoon stuk en zou ik contractueel binnen 4 uur een vervangend toestel moeten hebben. KPN gebruikt hiervoor Smartcare waarmee je wordt doorverbonden als je de KPN klantenservice belt. Om een lang verhaal kort te maken, ben ik nu een week verder en heb nog steeds geen vervangend toestel! KPN verwijst naar Smartcare en vv, maar Smartcare heeft mij telefonisch al verteld de druk niet aan te kunnen. uiteraard heb ik KPN aangesproken op mijn overeenkomst en deze erkennen het probleem, maar hebben echter geen oplossing, behalve dat ik telkens het aanbod van 1 maand abonnementsgeld retour kan krijgen, maar nog steeds geen toestel! Na dagen bellen, mailen en verlof nemen waarop er weer niemand komt, heb ik mijn overeenkomst met KPN willen ontbinden omdat zij deze eenzijdig schenden. KPN stelt zich dan op het standpunt dat ik 2 jaar abonnement moet afkopen?? Kan dit zo maar, zij schenden toch de overeenkomst, en leiden nieuwe beloftes steeds niet tot het resultaat? Je wordt als klant niet echt serieus genomen en de door mij aangeboden alternatieven als in een winkel een vervangend toestel ophalen, is ook allemaal niet mogelijk! Waar kan ik nu nog aanspraak op maken, ik heb nl geen enkel vertrouwen meer in de constructie van toestellease van KPN die hun interne processen schijnbaar niet op orde hebben, en mijn contract duurt nog 2 jaar!