BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht over de xbox360

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
24-01-2009
  •  
2 reacties
  •  

we hebben 20 november 2008 een xbox 360 gekocht.In de eerste week van januarie is hij vast gelopen het spelletje is gerepareerd en liep 2 weken later weer vast. Bij Bart smit hadden ze nog nooit gehoord van dit probleem en ik kreeg een kaartje mee met het telefoon nr. waar ik naar toe kon bellen. na telefonisch contact met microsoft kreeg ik het volgende antwoord:op welke plek staat de xbox, en dat ze hem op zouden halen om te repareren en dat ze bekend waren met het programma kassa maar dat ze daar niet achter stonden want die testen zouden niet naar behoren zijn uitgevoerd. En dat het toch heel belangrijk was dat het apperaat stabiel moet staan omdat het apperaat daar wel gevoelig voor zou zijn Na DAS rechtsbijstand te hebben gebeld kreeg ik het advies om het apperaat op te sturen want pas als hij 3 keer kapot gaat is het bedrijf waar je hem hebt gekocht aansprakelijk.

Het spel wordt niet vergoed ,wordt vervolgd.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.