Ik heb op 29 februari j.l. mijn Telfort abonnement verlengd bij Gsmeasy en er een nieuw toestel bij besteld (LG Viewty) Betaling gedaan via Ideal, dus dat was meteen geregeld, ook de verlenging van het abonnement werd binnen 3 dagen bevestigd door Telfort. Tot zo ver geen probleem.Nu zijn we inmiddels 6 weken verder, en ik zit nog steeds op mijn toestel te wachten.Al meerdere malen gemaild, maar krijg telkens dezelfde standaardbrief met een nogal dubieus verhaal terug.Dit is die mail:Goedemiddag,Om een aantal redenen, kunnen wij op dit moment geen leverindicatie van uwbestelling geven. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is en met dezemail willen we u een korte toelichting geven over wat er aan de hand is.Wanneer wij een abonnement voor u aansluiten, krijgen wij hiervoor van deprovider een vergoeding. Deze vergoeding wordt gebruikt om u een telefoon ofander product gratis of met korting te leveren. De vergoeding krijgen wijechter pas nadat uw abonnement van start is gegaan (wat soms wel 4 maanden inde toekomst is, i.v.m. nummerbehoud). Dit betekent dat wij alle producten diewij u leveren, voor moeten schieten.Bij gelijk blijvende verkopen is er geen probleem, echter de verkopen zijn delaatste maanden behoorlijk gestegen en dit betekend dat wij steeds meer zijngaan voorfinancieren. We zijn dan ook nu in een situatie dat op papier ergenoeg financiën zijn om aan al onze verplichtingen te voldoen, maar helaasnog niet op onze bankrekening.Ik wil benadrukken dat u niet bang hoeft te zijn dat u uw bestelling niet meerzult ontvangen. We zijn met een aantal oplossingen bezig om de leveringen weergewoon op gang te krijgen. Zodra uw bestelling naar u wordt verstuurd,ontvangt u van ons een bevestiging hiervan per mail.Abonnementen die reeds zijn aangesloten (en verlengingen die zijn doorgevoerd)kunnen echter niet geannuleerd worden. Maar wanneer u door onze omissie afwilt zien van het door u bestelde product, kunt u hiervoor van ons eenvergoeding krijgen. Wij verzoeken u in dat geval een melding van uw bestellingte sturen naar vergoeding@gsmeasy.nlWij zullen u een bevestiging sturen van de hoogte van de vergoeding.Indien u wenst te wachten op het product, zullen we u deze uiteraard zo snelmogelijk toesturen.Ook heb ik al meerdere malen geprobeerd te bellen, maar na 10 minuten in de wacht a 30ct/min. hang ik toch echt op!Aangezien mijn abonnement al is verlengd kan ik m'n bestelling volgens mij niet meer annulleren (of ik moet een los toestel in de winkel gaan kopen en dat is me te duur!)Klinkt dit bekend? Heeft er iemand nog tips over wat ik eventueel nog zou kunnen doen?