21-06-2024
Goede morgen
Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .
Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar
in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren
onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naar rechts 2 meter naar achteren of naar voren schoot mijn man heeft 3x eengloednieuwescootmobiel gekregen merk Trophiemaar die stond ook op volle snelheid stil maar men had toen noggoedemonteurs
Wij zijn nu overgeleverd bij Medipoint
1: men is MOEILIJK TE BEREIKEN na een uur in de wacht en weet ik hoeveel doorverbonden
gooit men de hoorn erop...
2: de scootmobielen laden niet op... of rijden plots OPEENS ACHTERUIT/VOORUIT bij stilstand
of je schiet minimaal 2 meter naar voren DOODENG
3: de leners die ingezet worden zijn NIET goed nagekeken en tot heden durf ik er bijna niet meer op na de nodige ongelukken midden op de weg of op een rotonde sta je met volle snelheidPLOTS stil
de vorige lener kwam uit een brand de linkerkant was helemaal verschroeid mijn man maakt foto'svan de rijtuigen omdat men meestal geen tijd heeft om als ze opgehaald worden te borgen
en komen vaak slechter terug dan men er heen ging...het moet allemaal zo goedkoop mogelijk
hard plastic en korte amleuningen madein China ?Taiwan?
MEDIPOINTkomt afspraken niet na en ik vermoed dat wij een grootrood kruisachter onze namen hebben staan.
Wij hebben een dossier hier liggen dat wil je niet weten bijna 2 multi mappenvol er is een technisch adviseur bij ons geweest voor een andere scootmobiel voor mij na de nodige ellende op 18-03-2024 omdat de vorige scootmobiel ook na herstel steeds storingen vertoonde vanaf december 2023
ik vermoed dat wij in de opruiming moetenwe zijn met te veel en we kosten de maatschappij te veel...ikben er afhankelijk van zit al vanaf 7-04-2024 thuis de gemeente zit er achteraan maar men heeft tekort personeel zoals elke tak in de maatschappij hebben we best begrip voor hoor!
ER WAS LAATST EEN ZZP'ER UIT Groningen bij ons die zei jullie hebben toch een dossier bij
MEDIPOINTmaar het gekke is het zijn heel terechte klachten...
WIJ ZIJN ER AFHANKELIJK VAN!
het gekke is een auto moet je elk jaar laten keuren
maar bij de scootmobielengebeurt het niet mijn man kreeg een nieuwe scootmobiel deze had een fabricagefout de stoel werd een schommelstoel de stoel pen was te kort en dat is evenzo met het stuur OOK LEVENSGEVAARLIJK...heeft mijn man zelf ontdekt maar men neemt niets ervan aan...het hoort zó...van een manager kregen we het 06 zodat we de gemeente NIET hoefde te bellen ja ja, ik ben lichamelijk beperkt maar nog niet geestelijk,,,
WIJ(LOPEN)TEGEN muren op men kan tegenwoordig NIET meer communiceren
Medipoint belooft veel maar komt NIETS na dus zit ik thuis en kan geen kant heen...
Wij hopen dat u er wat aan kan doen want wij zullen niet de enige zijn met deze problematiek.
[edit - red.]