Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen meter verder. HOE NU VERDER gevraagd aan DPD. Geen reactie. Dat 3x herhaald en nu 2 weken later nog zonder enige reactie. In telefonisch contact met Customer Service DPD bleek dat zij voor schademeldingen niets konden doen dan dat ik dat via een webformulier kon melden (wat ik dus al 2 weken geleden gedaan had). Het lijkt erop dat DPD zijn primaire verantwoordelijkheid ontloopt door mijn schadeclaim dood te zwijgen en verder contact moeilijk zo niet onmogelijk te maken. DPD is niet alleen respectloos naar klanten maar ook wettelijk fout bezig. VOOR MIJ NOOIT MEER DPD.