Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC Helpdesk

Geplaatst door: piratenpartij op: 23-11-2012 04:57
De UPC helpdesk bellen kost kapitalen (meer dan 1 euro per minuut) ook voor de tijd dat je in de wacht staat. Schandalig. Wat hiertegen te doen? En hoe deze kosten terug te vorderen?
Reactie door ikbenik op 23-11-2012 05:23
Als je ook belt via UPC kun je ook het gratis nummer 1200 gebruiken. of 0900 15 80 (€ 0,03 per minuut). Dus dat het nummer €1,- kost, geloof ik werkelijk geen moer van.
Reactie door piratenpartij op 23-11-2012 10:32
Heb geen UPC telefoon abo. Bel ze dan zelf maar met je eigen mobiel ikbenik als je me niet gelooft, dan zul je te horen krijgen dat nummer 1 euro per minuut kost en geen 0,03.
Reactie door valerius-2 op 23-11-2012 12:29
Quote: piratenpartij schreef op vrijdag 23 nov 2012, 10:32: Heb geen UPC telefoon abo. Bel ze dan zelf maar met je eigen mobiel ikbenik als je me niet gelooft, dan zul je te horen krijgen dat nummer 1 euro per minuut kost en geen 0,03. einde Quote Dan bent u inderdaad duurder uit, daarbij komt ook nog de kosten van mobiel bellen.
Reactie door piratenpartij op 26-11-2012 14:42
Ben hierover inmiddels gebeld door UPC nadat ik een en ander had aangekaart via klachtenkompas consumentenbond. Punt is dat niet alleen UPC kosten van 0,03 euro rekent voor bellen naar 0900 nummer maar dat ook de telefoonprovider nog eens extra kosten in rekening brengt als er naar een 0900 nummer wordt gebeld. In mijn geval dus nog eens extra 1 euro per minuut. UPC zegt te zoeken naar een oplossing voor dit probleem en geeft aan de door mij gemaakte belkosten terug te betalen. Chapeau voor UPC in dit geval.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!