Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en het laatste nieuws. Bekijk actuele onderwerpen en uitzending gemist online!
Kassa

TELFORT is verschrikkelijk, dus stap niet over!

Geplaatst door: telfortklant op: 29-08-2009 16:24
Ik heb nog nooit een klacht tegen een bedrijf ingediend, maar ik ben wanhopig:
een TELFORT nummerbehoud bij telecomnaanbieder TELFORT, loopt inmiddels op tot honderden emails naar TELFORT, tientallen dure telefoongesprekken met TELFORT (a 30 cnt/ min+ de kosten voor de GSM), klachtbrieven naar de TELFORT Klantenservice van TELFORT en een verschrikkelijke TELFORT frustratie. Mijn 06 nummer vervalt en TELFORT behandeld mij als (zakelijke) klant als stront.

TELFORT: Stuurt je van het kastje naar de muur: TELFORT Nummerbehoud aanvragen online werkt niet
TELFORT website werkt niet, waardoor gegevens niet aangevraagd kunnen worden.
TELFORT Klantenservice: ongeschoolde, slecht Nederlands pratende 'gastjes' die als het ze niet uitkomt gewoon ophangen.
TELFORT komt belofte niet na: er is tientallen keren verzekerd dat iets in orde komt, maar het gebeurt niet.
TELFORT strikt je als klant en spoelt je vervolgens door het toilet.

CIJFER voor TELFORT = een dikke 0, nul, TELFORT Nummer 1 van slechtste telefoon aanbieder allertijden top 10 en top 100
TELFORT DRAAIT IN CIRKELS:
TELFORT Nummerbehoud aanvragen online werkt niet. TELFORT nummerbehoud formulieren per post worden niet opgestuurd. TELFORT zegt dat het dan alleen mogelijk is op de website: maar dat werkt niet, zoals tientallen keren per post, email, telefoon en postduif aangegeven. TELFORT gaat maar door. De klantenservice (ik heb alle namen genoteerd) bevestigen naar weken dat het inderdaad niet werkt. Ze verzekeren dat het nu in orde komt en ik per direct wordt teruggebeld. Ook dit is me nu al door 4 mensen beloofd: Geloof het niet, want er wordt nooit terug gebeld.

Ik geloof er niet meer in, ik heb een schadevergoeding geëist die inmiddels hoog is opgelopen.

Omdat ik andere mensen mijn telfort hel wil besparen hierbij wat associaties zodat zij dit ook tegen komen bij google: TELFORT: KLACHT, Telfort SLECHT, Telfort SLECHTSE aanbieder, misselijke TELFORT, VERSCHRIKKELIJKE Telfort, ONTEVREDEN over Telfort, Slecht behandeld door TELFORT, opgehangen door telfort, Verschrikkelijke TELFORT klantenservice, slechtste provider is TELFORT, belachelijk behandeld door TELFORT, Waardering 0, TELFORT is slecht, slechtste waardering TELFORT, TELFORT NEE, STOP TELFORT, SCHADECLAIM TELFORT, SLECHTSTE en sommige zoeken op: BESTE AANBIEDER, beste gsm aanbieder, TOP 10 gsm, top 10 ABONNEMENT

http://www.telecomvergelijker.nl/prov/5/survey/

ik weet wat je bedoel ik heb al een aantal keren geprobeerd op te zeggen bij telfort  ik heb gebeld en een aantal mails gestuurd brieven gestuurd en nu verteld telfort mij dat ik wer moet bellen  het is een schande  zo;n gesprek kost minimaal van 0.30€ en kan oplopen tot €15 vertellen ze dan doodleuk tegen je terwijl ze me notabene zelf een opzegformulier mee hebben gegeven maar lieve mensen ik ga een advocaat in de hand nemen want ik heb natuurlijk wel al die mail bewijs eens kijken of ze dan nog zo stoer doen  want ze behandelen je nog onbeschofd ook nog omdat ze denken dat ze alle troefen in de hand heben maar dan hebben ze nu toch pech hennie
Ik heb afgelopen weken alleen maar slechte berichten gelezen over Telfort... Maar ik kan tot nog toe naar alle eerlijkheid zeggen dat ik (nog) geen slechte ervaringen heb met Telfort. Wat ik me afvraag: Ben ik dan de enige? Want daar ben ik ook nieuwsgierig naar  
Groetjes Anja King-Teeken

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!