Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en het laatste nieuws. Bekijk actuele onderwerpen en uitzending gemist online!
Kassa

Softwareprobleem kpn tv

Geplaatst door: matthieu47 op: 11-06-2009 12:58
Sinds een paar weken heb ik een groot probleem met interactieve tv van KPN. De tv-ontvanger start zichzelf spontaan opnieuw op, waardoor ik telkens vijf minuten geen beeld heb. Ik heb deze storing doorgegeven aan KPN en kreeg de volgende reactie:
Geachte heer ,

Naar aanleiding van uw klacht over Interactieve TV van KPN kunnen wij u als volgt informeren:

Uit navraag is gebleken dat het probleem dat u ondervindt met de volgende software update zal worden opgelost. Het is nog niet bekend wanneer deze update zal plaatsvinden.

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses.

Wij geven uw ervaring door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,
[edit redactie:
KPN
Daarnaast kreeg ik van de storingsdienst te horen dat ik op mijn adres sowieso te weinig bandbreedte heb voor een goede ontvangst. Toen ik aangaf dat ik dit graag vooraf had geweten zei hij doodleuk: Ja, dat hoor ik van wel meer mensen.
Interactieve tv vind ik nog steeds een mooi product. Maar bedenk voor aanschaf wel dat het de experimenteerfase nog lang niet voorbij is. Naast vooral hinderlijke zaken als een ongelofelijk trage afstandbediening en schokkerig beeld, moet je er ook rekening mee houden dat je heel wat keren midden in die spannende film of bij de ontknoping van een sportwedstrijd naar een leeg scherm zit te kijken.
Wat heeft een buitenantenne in hemelsnaam met deze vraag te maken?
Deze vraag gaat over interactieve tv, televisie kijken via de ADSL lijn en niet via digitenne.
De kpn hoort voor een goede oplossing te zorgen, kunnen ze dit niet, dan behoor je dit zonder kosten op te kunnen zeggen.
Je krijgt niet datgene waar je voor betaald.
ik heb net interactieve tv van kpn
maar er wordt niks opgenomen,
ik vind dit heel frusterend en irritant
ik heb inmiddels een nieuwe experia, en hiermee precies het zelfde probleem
ik krijg na dat aangeef opname bekijken, de melding:, uitzending wissen
deze melding kreeg ik ook bij mijn vorige box,
ligt dit aan de bandbreedte waardoor het signaal niet sterk genoeg is?
heb je deze problemen minder bij een hogere adsl snelheid?heb nu 1,5 mbit
weet iemand hoe dit opgelost kan worden

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!